Saturday 24 October 2009

Sabun Semula Jadi : Tea Tree Oil Aloe Soap




Tea Tree Oil Aloe Soap





Tea tree aloe soap direkakan khas untuk memutihkan kulit; melunturkan jerawat bintik hitam; melembap, memperbaiki dan penyenggaraan kulit yang sihat dan cantik. Sabun ini juga mempunyai daya antiseptik dan penyahjangkitan kuman yang kuat. Aloe vera ialah bahan pelembap semula jadi yang paling baik untuk kesihatan kulit. Kajian telah menunjukkan, A. vera boleh menggalakkan metabolisme dan penjanaan semula sel-sel badan justeru, dapat mempercepatkan proses pemulihan luka dan parut bagi menghasilkan kulit yang lembut dan licin. A. vera juga ialah penghalang sinaran UV yang baik dan menolong untuk menyingkirkan radical bebas kulit, justeru dapat memutihkan kulit dan memperlahankan proses penuaan. Minyak tea tree pula ialah bahan antiseptik yang kuat. Ia berkesan untuk melegakan masalah akne, jerawat hitam dan radang kulit; membantu menyahtoksikkan dan membersihkan kulit; mencegah jangkitan kuman dan menolong melegakan kegatalan kulit.

Bahan-bahan : Ekstrak Aloe vera segar, minyak semula jadi (avocado, jojoba, zaitun, kelapa sawit, kelapa, castor); bees wax, essential oil (tea tree, peppermint, eucalyptus); air tulen dan natrium hidroksida.

Fungsi : Memutihkan, melembapkan dan melicinkan kulit. Membantu membersih dan menyahtoksikkan kulit. Antiseptik dan mencegah jangkitan kuman. Melancarkan proses penyembuhan luka. Menolong melegakan jangkitan kulit dan menyingkirkan bau badan.



100 % sabun semula jadi berasaskan bahan tumbuhan.

Tidak mengandungi bahan karsinogenik.

Tidak mengandungi bahan pengawet.

Tiada wangian dan pencelup kimia.



Hidup cara semula jadi, hidup jadi lebih sempurna!



活得天然,活出健康!









No comments:

Post a Comment