Tuesday 27 October 2009

Sabun Semula Jadi : Sabun Herbal Artemsia



Sabun Herbal Artemsia




Artemsia argyi adalah satu tumbuhan ubat-ubatan yang ber nilai tinggi. Pengamal perubatan traditional menggunakan A. argyi untuk melegakan kesakitan dan kegatalan kulit, mengubati penyakit ekzema, kudis, veruka vulgaris, ketuat plana, ekzema skrotum, reumatoid, artritis, ruam kulit dan dermatitis. Kajian terkini juga mendapati, A. argyi mempunyai kesan penyahjangkitan kuman yang kuat. Penggunaan bahan ekstrak daripada daun-daun segar A. argyi boleh meningkatkan kuasa antiseptik dan penyahjangkitan sabun. Selain itu, formula sabun ini juga mengandungi "tea tree oil"  dan "eucalyptus oil" untuk meningkatkan lagi kesan anti-bakteria dan anti-septik sabun dan membantu bagi melegakan masalah kulit..

Bahan-bahan : Ekstrak daun-daun segar Artemsia argyi, minyak organik semula jadi (avocado, zaitun, kelapa sawit, kelapa, castor); minyak pati semula jadi (barus putih, pudina, kayu putih); air tulen dan natrium hidroksida.

Fungsi : Boleh merawat ekzema, kudis dan masalah-masalah kulit. Antiseptik dan berkesan dalam melegakan gatal, jerawat dan ruam panas. Membersihkan liang-liang bulu roma yang tersumbat dan memudahkan penjanaan semula sell-sel kulit yang baru.



100 % sabun semula jadi berasaskan bahan tumbuhan.

Tidak mangandungi bahan karsinogen.


Tiada bahan pengawet, wangian dan pencelup kimia.




Hidup cara semula jadi,

hidup jadi lebih sempurna !




No comments:

Post a Comment